ابزار تحقیقا کلمه کلیدی در سئو

پنجشنبه 27 شهريور 1399
14:20
علیرضا

ابزارهایی برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی شما:

Moz Keyword Explorer tool ابزاری برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی که دسترسی به میلیون ها کلمه کلیدی را فراهم می کند که می تواند به شما در شکل گیری لیست کمک کند. شما می توانید پیشنهادات کلمات کلیدی ، وب سایت های رتبه بندی فعلی و تمام معیارها را در خود کلمه کلیدی مشاهده کنید.

هزینه: برای شروع یک حساب رایگان ایجاد کنید.

Ahrefs ‘Keyword Explorer’ یا ‘Keyword Generator’ → این ابزارها برای یافتن کلمات کلیدی جدید برای هدف گذاری ، تغییرات ، دیدن حجم جستجوی آنها ، تولید ایده های کلمات کلیدی و موارد دیگر شگفت انگیز هستند. هزینه: آنها یک آزمایش 7 روزه با قیمت 7 دلار ارائه می دهند.

Google Trends a بستری است که به شما امکان می دهد روند جستجوی یک گروه منتخب از کلمات کلیدی را بررسی کنید. می توانید کلمات کلیدی را با یکدیگر مقایسه کرده و روند جستجوی ماهانه پیرامون موضوع را بررسی کنید. نگاه به این روندها همچنین می تواند به شما کمک کند تا از هدف قرار دادن کلمات کلیدی اشتباه جلوگیری کنید. بعضی اوقات ، بعضی از کلمات کلیدی در مقایسه با کلمه کلیدی دارای متوسط ​​حجم جستجوی ماهانه بالاتری هستند ، با این حال ، کلمه کلیدی دیگر ممکن است به دلیل روند در حال ظهور ، ناگهان علاقه جستجوی بالایی پیدا کند.

هزینه: رایگان است!

پاسخ عمومی let به شما امکان می دهد س questionsالاتی را که معمولاً در اطراف کلمه کلیدی شما جستجو می شوند مشاهده کنید. این می تواند به تولید ایده های محتوا کمک کند و همچنین بینشی از انواع مواردی را که افراد در اطراف کلمات کلیدی مهم شما جستجو می کنند ، فراهم می کند.

هزینه: رایگان است!

Google Search Console → این ابزار به شما کمک می کند تا عملکرد وب سایت خود را در نتایج جستجوی ارگانیک ردیابی کنید ، و منبع خوبی در زمینه سئو می باشد. می توان از آن برای کشف اینکه کلمات کلیدی وب سایت شما در حال حاضر برای چه رتبه ای است و چه کلمات کلیدی در طی یک دوره زمانی بهتر / بدتر عمل می کنند ، استفاده شود. (اگر قبلاً این مورد را برای سایت خود تنظیم نکرده اید ، لطفاً اکنون این کار را انجام دهید!)

هزینه: رایگان است!


[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آکادمی دیجیتال مارکتینگ رایان طرح است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]